»Je v barvni fotografiji raziskoval bolj subjektivne in intimne teme, ki so odražale avtorjev ne samo drugačen formalni pristop, ampak tudi drugačne motivacije v upodabljanju sveta.«
»Nekateri so bili zelo zvesti fotografski predlogi in so jo na neki način prevedli iz črno-belega v barvni svet, spet drugim pa je fotografija pomenila zgolj izhodišče za avtorsko zasnovano likovno delo, ki se vizualno in simbolno odmika od predloge.«
»Barvna fotografija je postala pomemben del vizualne kulture v postsocialistični Evropi.«
»Ta pristop je odražal močan občutek za barvno kompozicijo in sposobnost uporabe barve za poudarjanje psiholoških učinkov v dokumentarnih prizorih.«
»Zelo edinstvena perspektiva in obdelava. Čudovito ujeto, takoj začutim povezavo s psom. Dobro uravnotežena kompozicija in barvna harmonija.«
»Poleg tehničnih omejitev je barvna fotografija veljala za bolj komercialno in manj primerna za umetniško izražanje, kar je bilo v veliki meri posledica prevladujočih estetskih in ideoloških smernic v socialističnih državah.«
»Naredil sem barvno študijo, študijo svetlobe, tudi to, kam se iz katerega prostora odpirajo pogledi.«
»Tanja Verlak na poti 'skozi fotografijo' odkriva svet v odmiku od ustaljenega pogleda, kar odpira razmislek o pestrosti načinov gledanja.«
»Občutljiv človek s spoštljivo kamero ob sebi.«
»Vendarle pa sva na začetek postavila barvne fotografije. To je tisto, kar nas preseneti, kar je v njegovem opusu drugačno, doslej nevideno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju